Tüketici Haklari – Cayma – İptal İade Koşullari

İptal ve İade Prosedürü


Müşteri memnuniyetini önemsiyor ve alışveriş deneyiminizi sorunsuz hale getirmek için yasal haklarınızı koruyoruz. Aşağıdaki adımları izleyerek siparişlerinizle ilgili iade veya değişim taleplerinizi kolayca yönetebilirsiniz.

1. Sipariş İptali

Siparişinizi kargoya verilmeden önce iptal etmek isterseniz, lütfen en kısa sürede sipariş numaranızı ve iptal talebinizi WhatsApp adresimize ya da info@harsena.com.tr e- posta adresine gönderin. Siparişiniz kargoya verildiyse, iptal yerine iade prosedürü uygulanacaktır.

2. Teslimat Esnasında Ürün Kontrolü

Siparişinizi kargo görevlisinden teslim alırken paketi mutlaka kontrol edin. Eğer pakette herhangi bir hasar (ezilme, yırtılma, ıslaklık vb.) fark ederseniz, paketi kesinlikle teslim almayınız ve kargo görevlisine bir hasar tespit tutanağı tutturmasını isteyiniz. Tutanakla birlikte paketi geri gönderin ve durum hakkında bizi bilgilendirin. Hasarsız teslim alınan paketlerde kargo firmasının sorumluluğu sona ermiş sayılır.

3. Cayma Hakkı ve İade Koşulları

Genel İade Hakkı: Tüketici olarak, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde hiçbir gerekçe göstermeksizin cayma hakkınızı kullanabilirsiniz.

İade Koşulları:

  • İade edilecek ürünün ambalajı açılmamış, kullanılmamış, hasar görmemiş ve yeniden satışa uygun durumda olması gerekir.

  • Ürün, tüm aksesuarları ve faturası ile birlikte eksiksiz olarak gönderilmelidir. Faturası şirket adına düzenlenen siparişlerde, iade faturası kesilmesi zorunludur.

  • İade talebinizi 14 günlük süre içinde WhatsApp hattımıza ya da info@harsena.com.tr adresine e-posta göndererek bize bildirmeniz gerekmektedir.

  • Cayma hakkı kapsamında yapılan iadelerde kargo ücreti tarafımızca karşılanır.

4. Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a göre, bazı ürünlerde cayma hakkı geçerli değildir. Bu ürünler şunlardır:

  • Gıda maddeleri, içecekler, çabuk bozulabilen ürünler ve son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler.

  • Soğuk zincirde saklanması gereken ürünler.

  • Ambalajı, mührü, paketi açılmış ve kullanılmış ürünler.

Siparişinizdeki arı ürünleri, niteliği gereği bu maddeler kapsamına girebileceğinden, satın alma işlemini tamamlamadan önce bu şartı kabul etmiş sayılırsınız.

5. Yanlış veya Kusurlu Ürün İadesi

Eğer tarafımızdan kaynaklanan bir hata nedeniyle size yanlış, eksik veya kusurlu bir ürün teslim edildiyse, bu durumdan kaynaklanan tüm iade/değişim masrafları tarafımızca karşılanacaktır.

6. Para İadesi Süreci

İade ettiğiniz ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 10 gün içinde ürün bedeli tarafınıza iade edilecektir. Kredi kartına yapılan iadelerin banka hesabınıza yansıması, banka işlem süreçlerine bağlı olarak 2-3 haftayı bulabilir. Bu gecikmelerden firmamız sorumlu tutulamaz.

Herhangi bir sorunuz olursa, lütfen müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçmekten çekinmeyin.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.